مقالات

آموزش کار با هلی شات مینی ۳ پرو

آموزش کار با پهپاد DJI MINI 3 PRO

آموزش کار با پهپاد DJI MINI 3 PRO را در این مطلب بصورت ویدیوی و متن بصورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم. اگر برای شما در اینباره سوالی پیش آمد نیز می‌توانید از طریق واتس‌اپ با پشتیبانی آی‌پهباد ارتباط بگیرید و با ارایه‌ی کد خریدتان، از خدمات رایگان ما بهره‌مند شوید.

 

راه‌اندازی با ریموت RC-N1 و DJI RC

اگر خرید هلیشات مینی ۳ پرو را انجام داده‌اید حتما مطلع هستید که این محصول در دو پکیج ریموت‌دار معرفی شده است که راه‌اندازی آن‌ها کمی با یکدیگ متفاوت هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ریموت RC-N1

اگر از ریموت کنترلر RC-N1 استفاده می‌کنید ابتدا آن را فول شارژ کنید و سپس کابل مناسب گوشی خود را طبق ویدیو بر روی ریموت کنترلر نصب کنید. در پکیج شما سه نوع کابل گوشی وجود دارد که عبارتند از کابل اندروید، کابل تایپ C و کابل آیفون. باقی مراحل مانند ریموت آرسی (مانیتور دار) است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ریموت DJI RC

استفاده از ریموت آرسی به مراتب ساده‌تر از N1 است. زیرا که اپلیکیشن DJI Fly بر روی آن نصب است. پس از شارژ کردن پرنده و ریموت کنترلر، هردو را روشن نمایید و آپدیت و راه‌اندازی را طبق ویدیو انجام دهید.

اولین پرواز با مینی 3 پرو

برای انجام اولین پرواز با این پهپاد از مموری مناسب استفاده کنید. لیست مموری‌های مناسب این محصول را می‌توانید در سایت آی‌پهباد در قسمت خرید مینی ۳ پرو مشاهده نمایید. دقت داشته باشید هرگز از هر رمی برای این پرنده استفاده نکنید.

 

در ویدیوی زیر بصورت کامل می‌توانید راه‌اندازی و رجیستر کردن این پهپاد را انجام دهید. پس از آن در متن به نکات ریزی اشاره خواهد شد که حتما براش شما مفید است. پس با ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *