مقالات

مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مویک مینی 2 اس ای – 3 مینی پهپاد شرکت DJI که با قابلیت هایی نظیر فیلم برداری 4K، زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، سیستم انتقال تصویر DJI O2 با محدوده پرواز 10 کیلومتر، 249 گرم وزن و قیمت کمتر از 400 دلار عرضه می شوند
مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

ما در این بخش از مقالات آی پهپاد، مرکز خرید کوادکوپتر از تمامی برندها می خواهیم به مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای که همگی ساخت شرکت DJI هستند بپردازیم. این کوادکوپترها با قابلیت هایی همچون فیلم برداری 2.7K-4K، سیستم ناوبری حرفه ای، زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، طراحی جمع جور و تاشو با 249 گرم وزن و قیمت کمتر از 400 دلار برای افراد مبتدی عرضه شده اند.

DJI Mini 2 SE، DJI Mini 3 و DJI Mini SE پهپادهای بسیار خوبی برای مبتدیان هستند. آنها در ظاهر شبیه به هم هستند، اما برخی از تفاوت های اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها بدانید.

ما در این راهنما به شما کمک می‌کنیم تا ویژگی‌ها و مشخصات مهم هر مدل را درک کنید تا هر آنچه را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید در اختیار داشته باشید و کوادکوپتر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *