مقالات

حضور آتشین کوادکوپتر MJX در سال ۲۰۲۱

آخرین تکنولوژی محصولات MJX RC در دستان شما

کمپانی MJX یکی از تولید کنندگانی است که هرگز از تکنولوژی پروازی و دنیای مالتی‌روتورها جا نمانده است. ام‌جی‌اکس سال‌هاست که با معرفی سری پهپادهای خود با نام باگز (Bugs) دستاوردهای خود را در این زمینه به رخ جهانیان می‌کشد. محصولات پروازی MJX باگز دارای GPS ، تعقیب سوژه، حرکت دایره‌ای به دور سوژه و ارایه مشخصات پرواز مانند ارتفاع و فصله پهپاد در لحظه است. ارسال تصویر همزمان و برد طولانی هم از دیگر ویژگی‌های MJX Bugs است.

سال ۲۰۲۱ و تحول بزرگ MJX در هلی شات

سال ۲۰۲۱ را می‌توان نقطه تحول کمپانی MJX دانست. در اواخر سال ۲۰۲۰ کمپانی ام‌جی‌اکس با معرفی سیستم لرزشگیر الکترونیکی تصویری EIS یا همان Electronic Image Stabilization نوآوری خود را به اوج رساند و در عین ناباوری همگان، تصویربرداری سینمایی را در محصولات خود به معرض نمایش گذاشت. محصولاتی مانند MJX B20 EIS و MJX B12 EIS که هردو به این نوع سیستم با تصویربرداری مجهز شده‌اند، اولین باگزهایی هستند که با وعده‌ی تصویربرداری سینمایی توسط ام‌جی‌اکس معرفی و روانه‌ی بازار شدند.

سوال

چقدر وعده‌ی تصویربرداری سینمایی با محصولات جدید MJX عملی شده و Bugs چقدر به تصویربرداری حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای نزدیک شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *